sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, medycyna estetyczna Gdańsk, RustDesk, pethelp kod rabatowy, serwery minecraft, kody rabatowe aliexpress, LOV111VOL Tajny Komunikator, Goldfin apartamenty ustka, Pricerman Okazje na Playstation

Potrzebna pomoc

wszystko o wszystkim, odpoczynek

Moderator: Moderatorzy

Halski
-#
Posty: 13
Rejestracja: wt 03 sty, 2012 08:57
Lokalizacja: SK

Potrzebna pomoc

Post autor: Halski »

Witam. Potrzebuje pomocy z waszej strony a właściwie rady. Sprawa wygląda tak.
Zakupiłem z allegro zasilacz do konsoli PSX (kup teraz) z tej aukcji http://allegro.pl/zasilacz-do-konsoli-p ... 72513.html
Jak widać jest to hurtownia. Więc tak, pieniądze wpłaciłem na konto gość przysłał mi zasilacz przesyłką poleconą priorytetowa z tym że był on uszkodzony. Uszkodzona była cewka/transformator ta żółta na środku płytki zasilającej ale to mniejsza. Fakt że przedmiot po otwarciu przesyłki okazał się uszkodzony. Opakowanie w jakim był zasilacz to wyglądający na oryginalny miękki kartonik na zasilacz gdyż na tym kartoniku były zdjęcia tego zasilacza i opisy że jest uniwersalny itp. I ten kartonik z zasilaczem był zapakowany w kopertę bąbelkową. Nie jestem w stanie określić czy przedmiot został włożony do koperty już uszkodzony czy tez został uszkodzony podczas przesyłki (poczta polska). Nie czekając długo zadzwoniłem do gościa i powiedziałem co i jak i żeby mi oddal pieniądze albo niech przyśle jeszcze raz zasilacz. Gość mówił żeby wyrzucić zasilacz do kosza i żeby mu wpłacić na konto same koszty wysyłki a on przyśle jeszcze raz zasilacz. Pieniądze wysłałem ale zasilacza nie otrzymałem do tej pory ( dziś minął tydzień od zaksięgowania pieniędzy). Chce zadzwonić do gościa i dowiedzieć sie co i jak.. i teraz czy zażądać zwrotu kasy czy żeby mi przysłał ten zasilacz. Osobiście wolałbym odzyskać choć cześć swoich pieniędzy niż otrzymać od gościa ten zasilacz ale nie wiem czy mogę tak zażądac.
Z góry dziękuje za wszystkie rady.

Awatar użytkownika
Quake96
-#
Posty: 2237
Rejestracja: śr 24 cze, 2009 22:27
Lokalizacja: root:/
Kontakt:

Post autor: Quake96 »

Spróbuj się skontaktować. Jak to nic nie da, to weź zgłoś to do obsługi allegro... nie usuwaj maili, bo będą potrzebne.
SCEE™

Awatar użytkownika
LISTI
-#
Posty: 985
Rejestracja: ndz 23 sty, 2011 17:29
Lokalizacja: masz te cukierki?
Kontakt:

Post autor: LISTI »

Moim zdaniem powinieneś poprosic o zwrot pieniędzy za porozumieniem obu stron, bądź pożegnasz się z pieniędzmi i wystawisz mu negatywa, jakoż iż towar jest uszkodzony itd. Innego wyjścia nie ma. Musisz to z nim uzgadniac, ale postaraj się aby zwrócił Ci pieniądze.

Halski
-#
Posty: 13
Rejestracja: wt 03 sty, 2012 08:57
Lokalizacja: SK

Post autor: Halski »

LISTI, Quake96, maili wiele nie mam z nim. Mianowicie tylko kilka to zaraz po zakupie co sie przeważnie pisze adres dane swoje jaką sie chce przesyłkę i w ogóle. Potem zadzwoniłem do gościa i powiedziałem ze pieniądze wysłałem a on mi odpowiedział że je otrzymał i wysyła towar. Potem jak sie ugadaliśmy w sprawie ponownej wysyłki to też zadzwoniłem i poinformowałem go że wpłaciłem pieniądze za wysyłkę a on mi odpowiedział żebym przesłał mu swoje dane jeszcze raz przez "zadaj pytanie sprzedającemu" i tak też zrobiłem i to było na tyle rozmowy.

Myślę żeby właśnie poprosic o zwrot pieniędzy ale obawiam sie ze gośc może sie wyprzec czy coś. Fakt nie jest to kosmiczna kwota ale jeśli mogę coś zrobic w tej sprawie to wole zadziałac niż olac gościa i swoja kasę. Fakt tez ze jak sie wyprze wystawie mu negatywa o czym go oczywiscie poinformuje telefonicznie ale on tez mi może wystawic negatywa i to będzie po sprawier, a wiadomo negatyw szpeci troche :-/

Awatar użytkownika
Quake96
-#
Posty: 2237
Rejestracja: śr 24 cze, 2009 22:27
Lokalizacja: root:/
Kontakt:

Post autor: Quake96 »

Dlatego lepiej kontaktować się mailowo...

Mogłeś nagrywać rozmowy miałbyś dowód :)

Spróbuj przez mail się skontaktować.
SCEE™

Awatar użytkownika
LISTI
-#
Posty: 985
Rejestracja: ndz 23 sty, 2011 17:29
Lokalizacja: masz te cukierki?
Kontakt:

Post autor: LISTI »

Poczekaj jeszcze 3dni. Jeśli nie będzie kontaktu, to pisz do allegro.

Halski
-#
Posty: 13
Rejestracja: wt 03 sty, 2012 08:57
Lokalizacja: SK

Post autor: Halski »

Quake96, LISTI, no w sumie moglem pisac, ale wątpie czy by odpisal. Napisałem właśnie teraz mu wiadomośc że sie ponawiam, i chciałbym spytac jak sprawa stoi, zobaczymy co odpisze i czy odpisze. Poczekam do jutra i zadzwonię do niego zobaczyc co powie. A na razie dzięki chłopaki za rade.

Awatar użytkownika
LISTI
-#
Posty: 985
Rejestracja: ndz 23 sty, 2011 17:29
Lokalizacja: masz te cukierki?
Kontakt:

Post autor: LISTI »

Nie ma sprawy. Jbc to pisz tutaj, postaramy się pomóc :).

Awatar użytkownika
LukasTe
-#
Posty: 1406
Rejestracja: sob 10 maja, 2008 14:38
Kontakt:

Post autor: LukasTe »

Wątpie by umyślnie ktos wyłudził dodatkowe pieniądzę na kolejną wysyłkę. Może po prostu zapomniał :) A uszkodzony towar w takich hurtowych produktach trafia się często, dla nich nie powinna to być spora strata więc myślę, że lepiej zadzownić i poprosić o zasilacz ponownie niż o zwrot pieniędzy, który pewnie i tak wysyłki nie obejmie.

Halski
-#
Posty: 13
Rejestracja: wt 03 sty, 2012 08:57
Lokalizacja: SK

Post autor: Halski »

LISTI, dzięki.
LukasTe, tez mi sie tak wydaje bo to trochę śmieszna kwota żeby na tym zarabiac.
Ale mówię napisze na forum, podpytam co i jak ;)
Na razie napisałem gościowi, jak nie odpisze to jutro zadzwonię co i jak.

ODPOWIEDZ