KoYoT pisze:Quake co do MC w wersji Alpha radzę się wstrzymać - większe zżeranie pamięci i w ogóle. Jak już tak bardzo chcesz MC to bierz najnowszego ( bo biblioteki są optymalizowane ), ale ładuj w niego OptiFine + poza grą, kontrolery Ramu ( sam korzystam i rzadziej pada MC z powodu OoM - Out of Memory )

. Co do NFSu to próbuj starsze produkcje typu Underground2 ( odpali na 128 MB grafiki ) czy tam MW. Z Gta to już zostaw sobie SA, albo niżej.
Aż muszę to wyjaśnić ^^
MC W wersji alpha będzie o wiele lepsze, bowiem nie ma graficznych "bajerów". A co do Out of memory to jeszcze z tym się nie spotkałem... A gram w MC na PieCu:
Intel Celeron 900mhz@1ghz
620MB RAM
GeForce 2MX400 64MB
I wiem, że Alpha chodzi normalnie (trzeba grać w oknie). Lagi są przy ładowaniu mapy itp. Po ok. 5 minutach grania już da się wygodnie grać. Zaś jak zainstalowałem najnowszego MC, to ledwo co działał (mimo iż opcje zmniejszyłem). Więc wiem co piszę
Co do NFS U2, to on działa nawet na 32mb grafiki... Ma śmieszne wymagania (900mhz, 256ram, 32 VRAM). Most Wanted działa bez lagów na takich eksponatach jak GeForce 4MX 64MB (wiem, bo kiedyś miałem taki sprzęt). Także kolega może próbować odpalić Carbona. On ruszyłby nawet na 1,5ghz 300+MB ram, 64VRAM, byle grafika miała Pixel oraz Vertex shadery (bez tego odpali, ale nie będzie żadnych tekstur). Wiem, bo odpalałem toto na GF4MX (karta bez shaderów).
Co do GTA to potwierdzam. SA to maximum
