sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, medycyna estetyczna Gdańsk, RustDesk, pethelp kod rabatowy, serwery minecraft, kody rabatowe aliexpress, LOV111VOL Tajny Komunikator, Pricerman Okazje na Playstation

Medievil brak dżwięku

tutaj możecie szukać wszelkiego rodzaju pomocy której nie znajdziecie w innych działach

Moderator: Moderatorzy

Trojan
-#

Medievil brak dżwięku

Post autor: Trojan »

Witam serdecznie.
Panowie,jestem tutaj nowicjuszem więc za ewentualne błędy przepraszam:)
Zajrzałem do waszej pobieralni psx i ściągnąłem Medievil (nie pamiętam z którego linku).
Gra jest spolszczona (tekst) ale nie ma dzwięku niestety-coś sknociłem? Jaka jest przyczyna? Bardzo was proszę grzecznie o pomoc ewentualnie link,która wersja jest ok:( Może być nawet angielska ale żeby dżwieki były bo w tej co mam to dla przykładu-jest świst miecza Dana i jęki zombiaków ale muzyczki w tle już nie ma.
Pozdrawiam:)

Awatar użytkownika
Quake96
-#
Kontakt:

Post autor: Quake96 »

Gra to zwykły RIP. Nic nie skonocileś za wyjątkiem tego ze pobraleś okrojoną z muzyki grę :)

Pobierz grę z innego linku i uważaj aby nie był to RIP.

PS: RIPy charakteryzują się małą wagą pliku (zazwyczaj do 50-100mb dla przeciętnej gry PSX). Ale uważaj bo niektore gry mimo malej wagi nie są RIPami ;)
SCEE™

Trojan
-#

Fajnie,rozumiem.Teraz mam do nagrania jakąś wersję,w której po rozpakowaniu jest tylko plik BIN i zajmuje 513 122kb,więc sądzę że powinno być dobrze-taką mam nadzieję...
Dziękuję za odpowiedż:)

Awatar użytkownika
Quake96
-#
Kontakt:

Moment, nie spiesz sie z nagrywaniem tego pliku. Do .bin potrzebujesz .cue

Pobierz programik "cue maker" (jego rozmiar to niecały 1mb). Tam ustaw na "MODE 2 XA/PS2" . Potem wskaż plik .bin . Program stworzy plik .cue w folderze z plikiem bin. Wypal płytę używając pliku .cue (tak ma on miec tylko kilka kb). ;)
SCEE™

Trojan
-#

No właśnie nagrałem sobie jakąś wersję niemiecką ale mi to nie przeszkadza:)