sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, medycyna estetyczna Gdańsk, RustDesk, pethelp kod rabatowy, serwery minecraft, kody rabatowe aliexpress, LOV111VOL Tajny Komunikator, Goldfin apartamenty ustka, Pricerman Okazje na Playstation

McFreeBot - wypalanie gier na PS 2

pomoc i wszystko co dotyczy konsoli PS2, emulatorów, programów itp.

Moderator: Moderatorzy

LOCZEQ
-#

McFreeBot - wypalanie gier na PS 2

Post autor: LOCZEQ »

Witam jestem zielony w tym temacie i mam pare ważnych pytań na ten temat. Ostatnio kupiłem konsole PS2 z McFreeBotem oraz wszystkkimi programami potrzebnymi do odpalania pirackich gier.

Mam jednak pare pytań na czym to polega , czy aby odtworzyc pirata trzeba miec najpierw orginał żeby wypalić gre? Czy wystarczy ściągnąć obraz z internetu ? Czy jeżeli pobiore obraz z internetu na psx to gra będzie dzialala na PS2?

Mam także problem jak wypalić pirata na PS 2 ? Jakby było można jakis mini poradnik cos w tym stylu . Z góry dzięki :)) i licze na pomoc

Awatar użytkownika
cloudstrifef
-#
Kontakt:

Post autor: cloudstrifef »

Jeżeli chodzi o gry to możesz ściągnąć obrazy gier z internetu z tej strony. Nie będzie problemu z graniem bo większość obrazów gier jest zrobiona skopiowana z oryginałów. Jeżeli chodzi o psx to gry powinny chodzić na ps2. Co do poradnika to proszę:

Kod: Zaznacz cały

http://swiatpsx.pl/viewtopic.php?t=74

LOCZEQ
-#

Wypalilem sobie fife 11 sciągniętą z internetu obraz iso na płytke dvd titanum z szybkościa 4x przez nero i podczas włączenia pisze please insert disc playstation or playstation 2 ... ;/ co mam zrobić ?

@edit

spatchowałem gre poprzez ESR oraz nagrałem DVDrecoverem i gra działa :)

Mam pytanie gry na psx sa na nośnikach cd czy zeby grac na ps2 należy je nagrac na dvd czy na cd?

Awatar użytkownika
Drakson
-#

Post autor: Drakson »