
7z
Moderator: Moderatorzy
Myślę, że ten plus jest jeszcze większyExGamer pisze:No ale 40min ściągania zamieniamy na 10. A minutę rozpakowywania na 8. i tak wychodzimy na plus

http://swiatpsx.pl/viewtopic.php?t=3174 < to ten temat i poruszana w nim kwestia pakowania gier. Ja tylko piszę z własnego doświadczenia co zaobserwowałem. W każdej pogłosce coś musi być

ja tylko małe sprostowanie co do tegokapcior7 pisze:bo kiedys bylo cos poruszane o mocnym pakowaniu teraz nie pamiętam dokladnie ale chodzilo o to ze akies COSI robi sieczke z obrazu plyt i filmiki sie zacinaja / nie ma w nich glosu itp

coś chyba źle musiałem wytłumaczyć, gdyż nasz szanowny kolego błędnie trochę zapamiętał,
a więc:
kompresor COSI służy do compresowania obrazu płyty /tylko obrazu płyty/, i nie robi on żadnej "sieczki"...
w tamtym temacie o ile ja

na to już jak widzę znaleźliście odpowiedź... są to rip'y.
natomiast wspomnianą "sieczkę" dorzucał rip'per, w postaci wartości 00h powtarzającej się przez np dalsze 250MB co oczywiście daje wynik kompresjii bardzo niski...
dlaczego to robili, nikt przy zdrowych zmysłach nie odgadł, można tyko spekulować że było to robione dla oszustwa, sami zobaczcie:
wstawka GRY PSX:
masz do pobrania:
125MB - po rozpakowaniu 560MB
druga wstawka GRY PSX /tego samego tytułu/:
320MB - po rozpakowaniu 560MB
hehe na co byście się "rzucili" ? - gdzie przy pierwszej wstawce nie ma zaznaczonego że to RIP

dla całkowitej jasności:
największą wartość /pojemność/ w grach mają
filmiki
muza
po usunięciu tych "dodatków" zostaje nam sama gra, a to jest wartość w pojemności najmniejszej /w całej grze - płycie/
i teraz do tej "gołej" gry (rip'u) która po scompresowaniu miała by np. 100MB dorzucamy 25MB "pustych" powtarzających sie w kółko wartości co po całym rozpak. daje np. wspomniene 560MB.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.